| 1 yorum ]



Türkiye bir trafik canavarı daha kazandı.... Bir saatlik sürüş deneyiminin ardından direksiyon sınavına girdim. Bayağı da bir heyecan yaptım ha. Daha önce hiç direksiyon deneyimim olmamıştı(bir erkek olarak çok utanç verici:D)... Sürücü kusrundan da finaller dolayı ders alamadım... Sınav gelip çattı ama o da ne ilerde iki U dönüşünü stop ettirmeden ve vitese bakmadan tamamlayanın ehliyeti cebindeymiş.Söylenleri uyguladım ve 88'le geçtim. Ehliyetim vatana millete hayırlı olsun.Araba sürmeyi tam öğrenmeden trafiğe çıkmaya niyetim yok. Zaten üniversite bitmeden de altıma araba çekmem biraz zor.
Direksiyon sınavına girecek arkadaşlara tavsiyem heyecan yapmadan söylenenleri yapın yeter...

1 yorum

Adsız dedi ki... @ 15 Şubat 2009 14:57

bir gün bende cesaretimi toplayıp gireceğim şu sınava ama önce dünya gözüyle okulu bitirip diplomamı bari almak istiyorum

Yorum Gönder